Әлемдік тәжірибеде аналогы жоқ…
Артқа
30.06.2023

Әлемдік тәжірибеде аналогы жоқ…

Есептеу техникасы және технологиялар орталығы директорының орынбасары Анатолий Фищенко өз жұмысына, бөлімнің құрылуына тоқталды.

1975 жылы мектепті бітіргеннен кейін, оқу орнын таңдау кезінде Анатолий Алматы энергетикалық құрылыс техникумына орналасты. Ол энергетика саласына сұранысқа байланысты тартылды.

«Өйткені, жарықсыз су да, газ да болмайды, пойыздар жүрмейді және ұшақтар ұшпайды, ғарыш кемелері мен қуатты мұзжарғыштарды жасау үшін болат балқыту мүмкін емес.

Анатолий колледжді бітірген бойда Омбы ЖЭО-5-ке жұмысқа орналасты. Ол үшін бұл үлкен «М» әрпі бар адамдарға мойынсұнатын үлкен алып болып көрінді – Энергетиктер! Содан кейін Кеңес Армиясы қатарында қызмет етті. 1981 жылы әскерден кейін бірден ЖЭО-2 монтаждау учаскесіне 2-разрядты слесарь болып жұмысқа орналасты. Анатолий ЦПВТ-да жұмыс істеп жүргенде-ақ Алматы энергетика және байланыс институтын жылу электр станциялары мамандығы бойынша бітірген.

– 1981 жылы ЖЭО-2-ге отын тасымалдау цехына ауыстым, онда автосамосвалдың орнатылуын қадағаладым. Орнату аяқталғаннан кейін ол автосамосвалшы болып жұмыс істеді. Автосамосвалда түсірілген алғашқы вагон менікі екенін атап өткім келеді. Жанар-жағармай және көлік бөлімінің ауысым бастығы қызметіне көтерілді. Зиянды еңбек өтілі үшін 13,5 жыл емес, 15 жыл ыстық желі әзірленді. Содан маған цех бастығының пайдалану жөніндегі орынбасары ретінде цехты басқаруды ұсынды.

Анатолийдің алғашқы тәлімгерлері Ахат Нихатұлы Календарев, Серік Сүйінбекұлы Түтебаев, Нұрлан Тауфикұлы Мұхамед-Рахимов, Бақтыбек Тілеукенұлы Шоланбаев сияқты энергетикалық аңыздар болды.

Жанармай қабылдау-түсіру орталығы (ОЖҚБ) құрылған кезде Анатолий Александровичке басқарушы директордың орынбасары лауазымы ұсынылды. Ал 25 жылдан бері Есептеу техникасы және технологиялар орталығы директорының орынбасары.

– Мен кафедраның негізін қалаушылардың бірімін деп айта аласыз. Біз үшеуміз, бірінші басқарушы директор Шоланбаев Бақтыбек Тілеукенұлы, бас инженер Мамкин Рафхат Ғазизұлы үшеуміз кадр таңдап, бөлімнің стратегиясын жасадық. Бұл біз үшін ерекше, «Әлемдік тәжірибеде баламасы жоқ» деген сөз бар. Бұл энергетика секторындағы темір жол.

Көлік орталығының жаңадан құрылған бөлімінде 1998 жылы жұмыс істей бастаған жұмысшылар аз қалды. Санычтың штат саны – 0001. Менің Анатолий Санычпен көп нәрсе ортақ, оның білімі мен тәжірибесі болмаса, біз кафедраны құру кезінде қиынға соғатын едік; Өзара көмек, ұжымға, өндіріске деген адалдық – осыны біз ұстанамыз және бұдан былай да ұстанамыз.

Наталья Шамрина, CPVT компаниясының жетекші кадрлық маманы

«АлЭС» КПВТ АҚ бірегейлігі оның еуропалық стандартқа сай жасалғандығында. Бұл бөлімше басқа энергетикалық емес саланың функцияларын орындайды. Бөлімді құрудың негізгі мақсаты үш станцияның темір жол шаруашылығын кірме темір жол жолдарын күтіп ұстауға, вагондарды түсіру фронтында орналастыру үшін маневрлік жұмыстарға, локомотив паркін пайдалану мен жөндеуге, жартылай вагондардан отынды қолмен түсіруге бөлу болды. .

– ЖЭО басшылығының теміржолдағы проблемаларға байланысты бас ауруларының барлығын Орталық электр көлік орталығы өз мойнына алды. Ал, бөлімшенің басты жетістіктерінің бірі – энергетиктер теміржолшыларға төлеген бос тұрған вагондар үшін миллиондаған айыппұлдардың жоқтығы. Бөлім құрылған кезде жеке құрам саны 86 адамды құрады. Бүгінгі таңда департамент штаты толық жасақталған және 145 адамды құрайды. Үш электр станциясының персоналын бір кәсіпорынға біріктіру оларды қажетті нысандарда жылдам пайдалануға мүмкіндік берді. 25 жыл ішінде өңделген жүктердің көлемінде үлкен өзгерістер болды. Егер 1999 жылы 28 710 жылжымалы құрам алынса, қазір орташа жылына 49 000 бірлік.

Анатолий Саныч өз жұмысын өте жақсы біледі, барлық нюанстар. Бір компаниядағы 42 жыл көп нәрсені көрсетеді. Ол күнделікті жұмысын посттарды аралап, барлық бекеттерге телефон соғудан бастайды. Ол күн сайын жанармайдың барлық шығынын мұқият тексеріп, жазып алады. Онымен бәрі анық, мөлдір. Артық шығындар немесе тапшылықтар жоқ – бұл ең бастысы. Ол ашық және адал. Енді Саныч үш ай бойы бөлімшенің екі қызметкерін өз жұмысына үйретті. Ол өз білімін жастарға үреймен жеткізеді. Бұл үшін оған алғысым шексіз.

Ұлан Әбдуалиев, Жоғары білім және технологиялар орталығының директоры

Анатолий Александровичпен алғашқы таныстығым өткен жылдың көктемінде болды. Оның есігі кез келген сұрақтарға әрқашан ашық. Бөлім жұмысына қатысты көмек пен кеңес сұрап талай рет жүгіндім. Оның тәжірибесі мен біліктілігін ескере отырып, мен А.А.

Салимов Шыңғыс, КПВТ бөлімінің бас экономисі

2020 жылдың ортасына қарай жүк түсіру кезінде вагондардың тұрып қалуы нөлге дейін қысқартылды, вагондардың рельстен шығуы тоқтатылды, жылжымалы құрам бекітілген кесте бойынша қатаң түрде жөндеуден және техникалық қызмет көрсетуден өтті. Теміржол саласының мәртебесі көтеріліп, Орталық теміржол көлігі орталығында жұмыс істеу беделді болды.

Анатолий Санычты танитындар аз, бірақ Фищенко десең, бәрі таниды. 2000 жылы ЖЭО-2-нің отын-көлік цехынан Орталық электр станциясына көшкен кезде Фищенкосыз шешілген бірде-бір мәселе есімде жоқ. Ол өте жайдарлы, белсенді, көңілді, өмірде жан-жақты адам. Керемет бизнес-менеджер, жақсы ұйымдастырушы, сіз одан жұмыста да, үйде де жақсы кеңестер мен кеңестер ала аласыз.

Әділет Бейсенбаев, бас инженер-техникалық бөлім бастығының орынбасары

CPVT құрылған сәттен бастап жеке бөлімше құрудың орындылығын растады. Анатолий Фищенко белгілі бір қиындықтарды жеңіп, көптеген ұйымдастырушылық мәселелерді шеше отырып, ұжым жұмыстың тұрақтылығы мен сенімділігін көрсеткенін атап өтті. Сондықтан оған Орталықта ең ұнайтыны – тату және тату ұжым. Оның баннерінде ол, әрине, CPVT эмблемасын бейнелейді.

Мен КПВТ-ға жұмысқа келген алғашқы күннен бастап Анатолий Александрович жас мамандарға үнемі ілтипатпен қарайтын. Техникалық құжаттармен сауатты жұмыс істеуді үйретіп, жұмыстың ауқымын нақты түсіндірді. Қандай сұрақ қойсам да, ол әрқашан нақты нұсқаулар береді. Менің ойымша, қазір өз саласында өз ісін ойлайтын осындай мамандар миллионнан бір.

Марал Делімбетова, CPVT экономисті

Біздің кейіпкеріміз өз мамандығын мақтан тұтады, өйткені Энергетиктер сіздің және біздің үйіміздің жылуы мен нұры. Жас мамандарға инженер-энергетик атағын мақтан тұтып, өз міндеттерін адал әрі адал атқаруларына тілектестік білдіреді.