Владимир Ким – «АлЭС» АҚ идеяларының негізгі бастамашыларының бірі
Артқа
19.05.2020

Владимир Ким – «АлЭС» АҚ идеяларының негізгі бастамашыларының бірі

Тәжірибедегі трансформация, бұл не, «АлЭС» АҚ қызметкері Владимир Кимнің тәжірибесінен

Трансформация бағдарламасына «Самұрық-Энерго» АҚ-ның барлық еншілес және тәуелді ұйымдары тартылған. Жаңа жобаларды жүзеге асыру қызметкерлердің құзыреттілігіне, олардың белсенділігіне және жаңаша жұмыс істеуге деген ұмтылысына байланысты. Сондай қызметкерлердің бірі – «АлЭС» АҚ Әдістеме және трансформация бөлімінің бастығы Владимир Ким. Бүгін ол трансформациядағы жұмыс тәжірибесімен, жұмыстан күтетін және идеяларымен бөліседі.

Владимир, бізге AlES-тегі жұмыс тәжірибеңіз туралы айтып беріңізші. Ал сіз Трансформация толқынында қанша уақыт болдыңыз?

Мен AlES-те 2013 жылдан бері жұмыс істеймін. Ал менің бірінші қызметім бюджет және экономикалық талдау бөлімінің бас экономисі болды. Ол кезде трансформация бөлімі әлі болған жоқ, бірақ біз қазірдің өзінде бар бизнес-процестерді автоматтандырудың бастамашысы болдық. Атап айтқанда, 1С: Кәсіпорын 8.0 жүйесі негізінде «Бюджеттеу және жоспарлау» және «Сатып алу және тауарлық-материалдық қорларды басқару» сияқты модульдер енгізілді. Мен экономист ретінде есептер мен құжаттардың жаңа нысандарын әзірлеуге және сынақтан өткізуге белсене қатыстым. Сонымен бірге, 2014 жылы «Самұрық-Энерго» АҚ-да Oracle Hyperion негізіндегі OMS енгізу жобасы аясында біздің компанияның жұмыс тобының құрамында «Самұрық-Қазына» АҚ алдында жобаны қорғауға қатысты. Жобаға қатысқаны үшін бүкіл ұжым «Самұрық-Энерго» АҚ атынан алғыс хаттармен марапатталды.

Трансформация бөлімі бірінші болып сіздің компанияңызда және AlES бастамасымен құрылды. Бұл немен байланысты?

Біз компанияның дамуы керек екенін түсінеміз. Ақпараттық жүйелер өте жылдам жаңартылады. 2016 жылы біз 1С: MRO (Техникалық қызмет көрсету және жөндеу) енгізуді бастадық. Жөндеу бөлімінің, АТ-менеджментінің, сондай-ақ осы уақытқа дейін мердігермен құрылған Әдістеме және трансформация бөлімінің тиімді ынтымақтастығы бұл жобаны 2018 жылдың желтоқсан айында сәтті іске қосуға мүмкіндік берді. Сол жылы Әдістеме және трансформация департаменті (ОМТ) құрылып, онда мен бас маман болып ауыстым, ал 2018 жылдың шілдесінде осы бөлімнің басшысы болып тағайындалдым.

Сіз қандай идеяларды жүзеге асыра алдыңыз?

ОМТ негізгі міндеттерінің бірі ақпараттық жүйелердегі анықтамалықтарды, оның ішінде «Номенклатуралар» анықтамалығын жүйелеу болып табылады. Ол үшін бірқатар ішкі нормативтік құжаттарды, бұйрықтарды әзірлеп, анықтамалықтарды жаңартуға жауаптыларды тағайындадық. Осы іс-шаралардың нәтижесі Анықтамалардағы қайталанатын және қате атаулары бар лауазымдардың санын азайту болды. Кейінірек электронды құжат айналымының енгізілуімен жаңа элементтерді кодтауға қағаз түріндегі сұраныстар толығымен электронды сұраныстармен ауыстырылды.
2018 жылы «1С: Document Flow KORP 2.0» ақпараттық жүйесін пайдалануға лицензия алынды және OMIT және IT департаменті қызметкерлерінің күшімен 2019 жылдың желтоқсан айында сәтті коммерциялық пайдалануға берілді.

Бір каталогты түзету және жаңарту үшін еңбек шығындарын сағаттар мен күндермен өлшеуге болады ма?

Мұны істеу қиын шығар. Шын мәнінде, бұл өте қиын жұмыс, өйткені анықтамалықтардағы қайталанатын позицияларды, дұрыс емес деректерді жою – бәрі қолмен жасалды. Бүгінгі күні біз ағымдағы ақпараттық жүйелердегі 160-қа жуық анықтамалықты өңдеп, жаңарттық. Тек Номенклатура анықтамалығының өзінде 70 000-нан астам элементтер бар. Ал анықтамалықтарды жұмыс тәртібінде ұстау үшін тұрақты бақылау қажет. Бұл жұмыс трансформация бөлімін құрудан басталды, яғни 2018 жылы. Бүгінде бізде нақты деректер базасы бар және бақылауды жүзеге асырдық.

Сіздің ойыңызша, AlES-тен жобалық портфолиоға қандай ұсыныстар енгізілуі керек?

Біз идея ретінде 1С: ERP көп функционалды ақпараттық жүйесін енгізуді және онымен тығыз байланыста Электрондық мұрағатты құруды жібердік. Бүкіл қоғамдағы цифрлық жүйеге көшу үрдістерін ескере отырып, бұл қазіргі заманғы үрдістер деп есептеймін. Бұл бізге Бірыңғай ақпараттық кеңістікке кіруге және көптеген бизнес-процестерді автоматтандыруға көмектеседі.

Сіз өзгерту агентінің пулына кірдіңіз. Бұл позициядан қандай үміт күтесіз? Өзгеріс агентінде қандай дағдылар болуы керек деп ойлайсыз?

Күту – жаңа тәжірибе алу, маман ретінде біліктілігін арттыру. Дағдылар: қарым-қатынас және стресске төзімділік. Мен өзімді өзгерістерге мүдделі белсенді қызметкермін деп есептеймін. Мен өз компанияма пайдалы бола аламын және бұл лауазым біздің трансформация бөлімінің жаңа мақсаттарын жүзеге асыруға ықпал етеді деп сенемін.